کد خبر: ۹۶۱۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵
تعداد بازدید: ۷۴
جواد کاظمیان بعد از چند روز جنجالی در دریگری با کشتی‌گیرها حالا با استایل جدید خود تمریناتش را برای یک مسابقه دوومیدانی پیگیری می‌کند.

عکس‌| استایل جدید یک پرسپولیسی در لباس رئال مادرید!به گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه : جواد کاظمیان بعد از چند روز جنجالی در دریگری با کشتی‌گیرها حالا با استایل جدید خود تمریناتش را برای یک مسابقه دوومیدانی پیگیری می‌کند.

جواد کاظمیان ستاره محبوب نسل قبلی طرفداران پرسپولیس محسوب می‌شود که پیراهن شماره 9 و 17 این ستاره را برتن داشتند و احتمالا با انتقال ناگهانی او به الشعب امارات ناراحت شدند و غصه جای خالی‌اش در تیم جذاب مصطفی دنیزلی و تیم قهرمان افشین قطبی را خوردند.

کاظمیان اما روزهای موفقی را در الشعب و عجمان و... سپری کرد و در ادامه با بازگشت به لیگ ایران، تبدیل به ستاره تراکتور، سپاهان و در ادامه دوباره پرسپولیس شد تا در نهایت به عنوان یک چهره ملی و حاضر در جام جهانی و جام ملت‌ها با فوتبال وداع کند.

او اگرچه کاملا از فوتبال فاصله گرفته و از زمان درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان حتی یک مصاحبه هم انجام نداده، اما یک ورزشکار کامل باقیمانده و این روزها در باشگاه انقلاب زیر نظر مربی‌اش، محمد باقری، هدف جدیدی را دنبال می‌کند: مسابقه دوی ماراتن.

جواد که با دوندگی دو کیلومتری کار خود را آغاز کرد، حالا روزانه پنج کیلومتر می‌دود و امیدوار است با ادامه این روند مثبت به روزانه 10 کیلومتر دوندگی هم برسد تا آماده حضور در دوی ماراتن شود.

1955625

نکته جالب در مورد کاظمیان این است که او تقریبا هر هفته یک استایل جدید دارد و امروز هم با موهای فرفری و پیراهن وردربرمن در باشگاه انقلاب حاضر شد تا توجهات را به خود جلب کند.

او چند روز پیش هم یک استوری با پیراهن رئال مادرید در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که در این تصویر با موهای صاف و نسبتا بلند، شباهت جالبی هم به هرنان کرسپو ستاره آرژانتینی دارد و البته شاید با تمام مدل‌های قبلی‌اش متفاوت باشد.

1955626

کاظمیان چند هفته پیش با یک اظهارنظر جنجالی در درگیری اینستاگرامی با چند کشتی‌گیر هم قرار گرفت و البته تا آخرین لحظه هم پا پس نکشید تا برای چند ساعت تبدیل به تیتر یک رسانه‌ها شود.

عکس‌| استایل جدید یک پرسپولیسی در لباس رئال مادرید!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: